počítačová hra Saints Row 2

Pokud zde hodnocenou počítačovou hru Saints Row 2 vlastníte, budeme velmi rádi, když zde budete publikovat váš vlastní názor na tento produkt a vložíte vlastní recenzi. Upozorňujeme, že příspěvky jsou moderovány a před jejich zveřejněním je kontrolují administrátoři těchto stránek.
Saints Row 2 přináší skutečnou svobodu hraní v otevřeném světě úžasného města Stilwater. Můžete hrát, za koho chcete, jakým způsobem chcete, a s kým chcete. Děj se odehrává léta po prvním díle. Opět se ocitnete ve starém dobrém Stillwateru, který je ale v lecčems neznámý. Uplynulé roky nebyly k 3rd Street Saints nijak přívětivé. Vinou neschopného vedení to jde s gangem od desíti k pěti. Nyní je již jen stínem toho, čím býval kdysi.

Pokračování veleúspěšného Saints Row nabízí ještě více akce, možných úprav podle vlastního vkusu a v neposlední řadě i nefalšovanou řež. Stillwater je nyní o 50 % větší a vy máte také mnohem rozsáhlejší výběr možností, zbraní a herních režimů. Ponořte se do multiplayerové hry, jakou jste v tomto žánru ještě nezažili, a doveďte Saints zpátky na vrchol slávy.

Hlavním rysem Saints Row 2 je dokonalá přizpůsobitelnost. Můžete hrát za muže, ženu, nebo něco mezi tím. Lze upravovat také vzhled vašich aut a pomocí tunningu můžete zvyšovat jejich výkon. Také všechny domy a dokonce i gangy je možné donekonečna upravovat. Do hry je začleněna i plně kooperativní multiplayerová kampaň. Soutěžní multiplayer přináší boj v otevřeném světě, jaký dosud nebyl k vidění.

Saints Row 2 nabízí vražedný boj a báječné dopravní prostředky, které zastupují letadla, vrtulníky, motocykly, lodě a auta, přičemž všechny lze řídit a používat i jako zbraně. Pozemní boj také doznal mnohých rozšíření, příjemně vás jistě překvapí například boj na blízko, přesné míření nebo lidský štít. Budete mít naprostou svobodu pohybu, kterou podporuje více misí, aktivit, zábavy, závodů, zbraní, vozů, domů, městských čtvrtí a interiérů. Čeká vás více než 40 příběhových misí a další bonusové mise.
Počítačovou hru Saints Row 2 můžete zakoupit v internetovém obchodě   Obchod

Recenze počítačové hry Saints Row 2:
 Tuto recenzi napsal maniak:
 Hodnocení:  hvezdičkahvezdičkahvezdičkahvezdička
   Hra podobného typu jako jsou Grand Theft Auto nebo GTA. Má poměrně velké nároky na grafiku, na slabších počítačích si moc nezahrajete. Za rozumnou cenu máte velikou volnost v herním světě - městě. Můžete dělat co se vám zlíbí. Snadno se ovládá a tak střílení a vykrádání aut bude hračkou a vytvořit si vlastní postavu úplně podle svých představ také nebude žádný problém.
   Volnost, cena, hezká grafika.
   Poměrně náročné na výkon počítače.