počítačová hra Mafia 2 (Special Extended Edition)

Pokud zde hodnocenou počítačovou hru Mafia 2 (Special Extended Edition) vlastníte, budeme velmi rádi, když zde budete publikovat váš vlastní názor na tento produkt a vložíte vlastní recenzi. Upozorňujeme, že příspěvky jsou moderovány a před jejich zveřejněním je kontrolují administrátoři těchto stránek.
Speciální edice hry Mafia II, která obsahuje všechny oficiální DLC rozšíření: Betrayal of Jimmy, Jimmy’s Vendetta a Joe’s Adventures. V balení navíc naleznete i čtyři tématické balíčky Vegas, Renegade, Greaser a War Hero!

Mafia II
Mafia II, jež vypráví příběh o temném a nemilosrdném světě organizovaného zločinu v USA poloviny 20. století, byla navržena za použití zbrusu nových technologií. Studio 2K Czech rozvinulo nápady z první Mafie, které se prodalo více jak 2 miliony kopií, aby vytvořilo zralou a adrenalinem nabitou exkurzi do mafiánského světa. Díky enginu nové generace, který vznikl speciálně pro Mafii II, budou mít hráči možnost pozorovat další vývoj série, jež definovala akční hry s gangsterskou tématikou. Přestřelky, pěstní souboje a automobilové honičky budou ukázány v nové uchvacující dimenzi.

Čeká vás hraní za Vita, syna chudého přistěhovalce, který se pokouší uniknout před životem v bídě. Na ulicích se naučil, že respekt a blahobyt může získat pouze tím, že bude pracovat pro gangstery. Nyní obětuje vše, aby mohl, na rozdíl od svého otce, vzít osud do vlastních rukou. Spolu se svým přítelem z dětství, který je zprvu jen nevýznamným pěšákem v organizaci, se bude Vito nořit hlouběji a hlouběji do mafiánské hierarchie. Ale život není tak jednoduchý, jak by se na začátku mohl zdát.

The Betrayal of Jimmy
Rozšíření The Betrayal of Jimmy je takřka arkádovým pojetím zážitku, který Mafie II nabízí. Tým převzal ty nejzábavnější prvky ze hry: střelbu, jízdu, loupení apod. v otevřeném světě, a proměnil je v bodově hodnocené řádění. Všechno se točí kolem krásných aut, vyhazování věcí do povětří, dosahování vrcholných rychlostí a skutečného využívání všech možností rozlehlého města. Pokud Mafia II představuje rozsáhlý příběh, pak The Betrayal of Jimmy zase poskytne okamžité uspokojení – budete získávat body za driftování, řízení ve vysokých rychlostech, střelbu do hlavy, vraždící komba a mnoho dalších věcí. Body vyskakují v arkádovém stylu přímo na obrazovce a obří blikající ikony ukazují na cíle.

Jimmy je o dost odlišnější než Vito, hrdina hlavní herní zápletky. Zatímco Vito je dobrák, který se nechá zatáhnout do toho, aby se stal gangsterem, Jimmy si špiní ruce už dlouho. Se svou vyholenou hlavou, černým oblečením a tmavými brýlemi je tím druhem chlápka, před kterým raději přejdete na druhou stranu ulice, abyste se mu vyhnuli. Když se Jimmy stane obětí podrazu a netuší, co se děje, začne přijímat úkoly od různých kriminálních rodin ve snaze odhalit pravdu. Setkáte se zde s několika novými rodinami, ovšem některé z postav se vyskytují ve více příběhových liniích, včetně hlavního protagonisty – nádherného města Empire Bay. Díky 25 rozmanitým misím slibuje The Betrayal of Jimmy vydatné rozšíření herního zážitku.

Jimmy's Vendetta
V doplňku Jimmy’s Vendetta se znovu potkáváme s rázným surovcem Jimmym, který se právě nachází ve vězení. Strávil zde posledních 15 let, neboť byl během jednoho svého kontraktu zrazen zaměstnavatelem. Jimmymu se podaří využít vězeňské vzpoury a uniknout v bedně s prádlem. Když se dostane zpět do Empire Bay, začne pracovat na plánu pomstít se dvěma vůdcům mafiánských rodin, které viní ze zrady. Chce, aby jejich impéria padla!

Rozšíření Jimmy’s Vendetta se skládá ze 30 misí a vyznačuje se větší obtížností nežli hlavní hra. Jimmy nemusí bojovat jen s nepřáteli, kteří mají početní převahu, ale také s ubíhajícím časem. Oproti hlavní kampani, v níž musely být všechny mise plněny v daném pořadí, se v Jimmy’s Vendetta může hráč rozhodnout, na který kontrakt chce přistoupit. S postupujícím časem se mění denní a povětrnostní podmínky. Tento DLC představuje také třetí úroveň ladění prováděného v garážích, díky němuž jsou auta ještě rychlejší.

Joe's Adventures
V doplňku Joe’s Adventures může hráč převzít roli Joea Barbara – Vitova přítele. Joe znal Vita od útlého dětství a jejich vztah neměl chybu, než byl ovšem Vito poslán do vězení. Toto rozšíření nabízí odpověď na otázku, co se dělo v Empire Bay, zatímco se Vito nacházel za mřížemi. Hráč se navíc nedozví jen o tom, co Joe dělal během Vitových „ztracených let“, ale odkryje také některá tajemství spojená se Scalettovým odsouzením.

Kromě plnění množství misí, které toto rozšíření obsahuje, navštíví hráč také některá dosud nepoznaná místa, jako např. interiéry řady budov, železniční stanici, doky a jezerní oblast. Hra je rovněž obohacena o nové oděvy a sběratelské předměty. Soundtrack byl doplněn o několik skladeb ze 40. a 50. let.
Počítačovou hru Mafia 2 (Special Extended Edition) můžete zakoupit v internetovém obchodě   Obchod

Recenze počítačové hry Mafia 2 (Special Extended Edition):
 Tuto recenzi napsal maniak:
 Hodnocení:  hvezdičkahvezdičkahvezdičkahvezdička
   Pozor při instalaci je nutná registrace a instalace přes Steam. Pro ty co Mafii znají, je to velice hezké zpestření. Některé věci jsou zde vylepšené, některé naopak chybí. Dají se zde například vykrádat obchody, převlékat se nebo opravovat auta, naopak chybí třeba jízda městskou hromadnou dopravou.
   Kvalitní dabing, dobrá grafika, slušná cena.
   Nutnost instalace přes Steam, poměrně krátký příběh.