počítačová hra FIFA 12

Pokud zde hodnocenou počítačovou hru FIFA 12 vlastníte, budeme velmi rádi, když zde budete publikovat váš vlastní názor na tento produkt a vložíte vlastní recenzi. Upozorňujeme, že příspěvky jsou moderovány a před jejich zveřejněním je kontrolují administrátoři těchto stránek.
Sportovní hra FIFA 12 nabídne opět převratná vylepšení hratelnosti, která pocítíte při každém kontaktu s hrací plochou. Díky novému realistickému modelu technologie Player Impact Engine (Řízení vlivu hráče na okolí) zažijete na vlastní kůži pocity skutečných hráčů v soubojích o míč, včetně důsledků vzájemného fyzického kontaktu. Průběh a vyústění každého souboje je velmi variabilní a přirozené, a proto působí mimořádně autenticky. Hráči působí na hřišti dynamičtějším dojmem, při každém osobním souboji se snaží soupeře odstrčit a rychleji se vzpamatovávají z lehčích střetů.

Díky revolučním inovacím v hratelnosti poskytuje FIFA 12 dokonalejší a silnější zážitek. Nová funkce Precision dribbling (Precizní driblink) nabízí lepší ovládání vedení míče na malém prostoru, více času na rozhodnutí o útoku a lepší kontrolu nad celkovým tempem hry. Systém bránění byl přepracován tak, aby lépe reflektoval skutečné defenzivní postupy ve skutečném fotbale. O vše se stará nová funkce Tactical Defending (Taktická obrana), v rámci jejíchž principů fungování hrají stejně velkou roli faktory aktuální pozice jednotlivých hráčů a zachytávání přihrávek, stejně jako provádění obranných zákroků. Taktika a načasování nyní hrají klíčovou roli.

Chování hrou řízených hráčů bylo vylepšeno funkcí Pro Player Intelligence (Inteligence profesionálních hráčů), která zajišťuje, že si jsou vědomi své aktuální situace a podle ní reagují na základě vlastních dovedností a zvyklostí. Podle své úrovně orientace ve hře rovněž dokáží vyhodnotit slabiny a přednosti spoluhráčů v každé situaci. Grafická podoba hry prošla proměnou tak, aby vše vypadalo a působilo svěže a nově od předzápasové prezentace až po závěrečný hvizd rozhodčího. FIFA 12 nabízí autentické zpracování dění a atmosféry fotbalového zápasu, rychlejší a snazší navigaci a více než 500 oficiálně licencovaných klubů.
Počítačovou hru FIFA 12 můžete zakoupit v internetovém obchodě   Obchod

Recenze počítačové hry FIFA 12:
 Tuto recenzi napsal maniak:
 Hodnocení:  hvezdičkahvezdičkahvezdičkahvezdička
   Hra pro fanoušky fotbalu. Výborná zábava při hře se spoluhráčem, poněkud horší při hře proti automatické inteligenci (proti počítači). Bohužel ve hře není obsažena česká liga. Na vysoké úrovni je český dabing. Oproti minulým verzím je poněkud pozměněno ovládání. Někdo to považuje za klad, já naopak za zápor. Mě osobně se velmi líbí vzhled hráčů.
   Výborný český dabing, celkem rozumná cena. Dobrá grafika.
   Chybí česká liga, někomu se nemusí líbit pozměněné ovládání.