počítačová hra Diablo 3

Pokud zde hodnocenou počítačovou hru Diablo 3 vlastníte, budeme velmi rádi, když zde budete publikovat váš vlastní názor na tento produkt a vložíte vlastní recenzi. Upozorňujeme, že příspěvky jsou moderovány a před jejich zveřejněním je kontrolují administrátoři těchto stránek.
Diablo III je následovníkem legendární herní série, které se celosvětově prodalo miliony kusů. Bere si základní prvky od svých předchůdců, jakými jsou například vysoce variantní náhodné úrovně, obrovská množství příšer, řady jedinečných úkolů, tuny předmětů, a to vše zahrnuje do epického příběhu. Zároveň přidává další nové prvky, díky kterým posouvá žánr RPG zase o stupínek dále. Samozřejmostí je i široká paleta herních postav, mezi kterými máte na výběr. Celkem je k dispozici pětice. Čtyři jsou zbrusu nové (kouzelník, šaman, lovec démonů a mnich) a doplňuje je oblíbená postava Barbara, která je vylepšená mnoha destruktivními schopnostmi. Každá postava vyžaduje odlišný herní styl a díky tomu vám zprostředkuje unikátní herní zážitek.

Barbarian (Barbar) – zdroj síly zuřivost (Fury)
Barbar je zuřivým bojovníkem, který nikdy neuhýbá ze souboje tváří v tvář. Jeho hlavní zbraní je zuřivost, útoky se skokem a možnost boje se dvěma zbraněmi současně. Díky obrovské síle a velikosti dominují Barbaři v kontaktních soubojích při využití téměř jakékoli zbraně. Nesnaží se nahánět jednotlivé protivníky, ale dosahují nejlepších výsledků, když se vrhnou přímo do žáru boje a rozsekají všechny na padrť! Barbaři s lehkostí používají zbraně, které jsou ostatní postavy schopny pouze stěží uzvednout. Bez problémů také obslouží meč, kladivo, nebo sekeru v obouručním držení a snadno tak rozdrtí každého, kdo se jim postaví do cesty. Síla a zuřivost jdou dobře dohromady. Díky tomu je Barbar při boji tím silnější, čím více rozdrtí protivníků. Snáze pak další rozdělí napůl, odhodí je do dáli nebo nakopne, až se jim oddělí kosti od masa a svalů. Výkřiky Barbara mohou vtáhnout jeho spojence ještě silněji do boje, zatímco nepřátelé se vydají na zběsilý útěk, Dokonce i mocná monstra se začnou při jeho ryku třást. Nikdo jiný také nedokáže ustát tolik úderů a zranění, kůže Barbara je prostě další silné brnění.

Demon Hunter (lovec démonů) – zdroj síly nenávist/disciplína (Hatred/Discipline)
Demon Hunter je neúprosný zabiják, který preferuje především boj na delší vzdálenost. Drží se od svých protivníků pěkně na distanc a spoléhá na střelné zbraně, smrtící pasti a střely, jež protivníky rychle sprovodí ze světa. S výbušnými střelami, rozsáhlými salvami šípů a časovanými výbuchy snadno rozpráší téměř libovolně rozsáhlé shluky nepřátel. Stejně tak si poradí i se silnými monstry pěkně zdálky. Nepustí si je k tělu a dostane je přesně, kam potřebuje. Naproti tomu, když je Demon Hunter zahnán do kouta nebo doprostřed bitvy, je ve velkém nebezpečí. K jeho hlavním schopnostem patří různé obranné úskoky, stejně jako pečlivě cílené útoky, které zpomalí či znehybní nepřítele a on jej pak snáze vyřídí. Arsenál Demon Huntera zahrnuje luky, granáty a vrhací zbraně. Dokáže dokonce obsloužit i dvě kuše současně - v každé ruce jednu. K úniku často využívá magie stínu, kterou oklame nepřátele a proklouzne temnými uličkami. Své protivníky také rád vláká do pastí a pak je bez milosti zabije. Když jsou nepřátelé nebezpečně blízko, tak rád využije kouřové bomby, aby se vzdálil z jejich dosahu. Zdrojem síly Demon Huntera je kombinace nenávisti a disciplíny, která musí být vždy pečlivě vyvážena, aby si zajistil přežití. Nenávist je využívána zejména k útočným schopnostem a disciplína pak k obranným.

Monk (mnich) zdroj síly – duch (Spirit)
Mnich je svatý bojovník, jehož síla vychází především z víry. Jeho hlavním polem působnosti je léčení, ochranné mantry a útoky svatou silou. Často bojuje beze zbraně, ale problém mu nečiní ani ovládání celé řady vyvážených zbraní. Při boji využívá své vysoké pohyblivosti/vytrvalosti a vyhýbá se tak zdlouhavým soubojům, které by mu mohli způsobit rozsáhlá zranění. Útoky mnicha jsou primárně zaměřené na boj zblízka, může zasáhnout jednoho nepřítele extrémním poškozením, nebo provést vběhnutí a uštědřit slabší rány mnoha nepřátelům. Mantry Monka se postarají o léčení jeho samotného i jeho nejbližších spojenců. Rozsáhlými kombo útoky porazí téměř jakéhokoliv nepřítele, který se pohybuje v jeho blízkosti. V případě potřeby dokáže provést různé nečekané manévry matoucí či odhazující protivníky zpět. Mniši jsou mistři zejména v rychlém pohybu po bojišti a uhýbání se úderům dezorientovaných nepřátel. Síla Monka - duch (Spirit) je generována zejména specifickými schopnostmi, útoky a dokončením kombo útoků. Mniši, kteří své útoky pečlivě zřetězí, je mohou využívat téměř v nekonečných a opravdu zničujících cyklech.

Witch Doctor (šaman) zdroj síly – duchovní energie (Mana)
Šaman je duchovním bojovníkem, který si na pomoc povolává nemrtvé a různá podivná stvoření. Živý štít proti nepřátelům mu obstarají různí zombies a další havěť. On sám se pak může soustředit na vrhání explozivních lebek, štiplavých jedovatých oblaků či distribuci prokletí. Schopnost infikovat, zpomalit a zděsit jejich nepřátele dává Šamanům dokonalou kontrolu na bojišti. Mohou snadno ovládat nepřátelské útoky a vsunout protivníky do destruktivních požárů či oblastí s jedem, které je spolehlivě odrovnají. Šamani nechávají často boj zblízka na svých posluhovačích, a sami se starají zejména o oslabení nepřátel. Nicméně jsou také více než schopní zabíjet nepřátele vlastníma rukama. Zdrojem síly Šamana je mana, které má velké množství, ale její doplňování je poměrně pomalé, takže musí pečlivě vážit, jaká kouzla použije. Manu může načerpat také některými schopnostmi.

Wizard (kouzelník) – zdroj energie tajemná síla (Arcane Power)
Wizardi jsou kouzelničtí odpadlíci, kteří využívají své tělo jako schránku pro tajemnou sílu. Ovládají širokou paletu živlů, od ohně po mráz. Mohou ovládat čas a světlo k teleportaci, vytvářet silné iluze a odvracet blížící se útoky. Kouzelníci ničí své nepřátele až na výjimky pěkně z dálky, aby se vyhnuli ničivým útokům. Vyvolávají mocné výbuchy, které zasáhnou velké skupiny nepřátel, ničivé paprsky či padající kamení. Jejich zdroj energie - Arcane Power se velmi rychle doplňuje, takže si mohou dovolit vyvolávat slabší kouzla téměř v jakémkoli okamžiku.

Followers (následovníci)
Někdy hrdinové potřebují pomocnou ruku. Následovníci mají dostatek odvahy, aby se k vám v boji proti démonům připojili. Jsou podobní pomocníkům (Henchmen) ze hry Diablo II, a stejně jako oni mohou být vybaveni zbraněmi a brněním, ale navíc jsou vybaveni svými vlastními, vylepšitelnými schopnostmi, které vám je umožní dokonale přizpůsobit konkrétní postavě, za níž právě hrajete.

Řemeslníci (Crafting & Artisans)
Někteří z nejtalentovanějších řemeslníků s vámi budou cestovat, aby vám poskytli optimální servis. Jsou schopni využívat zdánlivě nepotřebné materiály, které najdete v divočině, Vytvoří pro vás speciální brnění či zkombinují kouzelné kameny, aby odemknuli jejich sílu. Pokud investujete čas a peníze do kvalitního tréninku řemeslníka a dodáte mu dostatek kvalitních materiálů, dokáže vám nabídnout širokou paletu kvalitních materiálů, které vám boj výrazně usnadní. Snazšímu obchodování s libovolně získanými předměty pak napomáhá zbrusu nový aukční dům (Auction House).

PvP Arenas (PvP arény) a Inferno režim
Diablo III obsahuje speciální PvP arény, které jsou určeny výhradně pro boj hráče proti hráči, takže nabídnou různé úrovně uspořádání, a odebírání životní energie pro zajištění rovnoměrnější bitvy. Kromě trojice obtížností navazujích na systém přechozích dílů, je připraven i zbrusu nový režim Inferno, který nabídne nejsilnější nepřátele s největším množstvím životů a samozřejmě také ty nejkvalitnější předměty.
Počítačovou hru Diablo 3 můžete zakoupit v internetovém obchodě   Obchod

Recenze počítačové hry Diablo 3:
 Tuto recenzi napsal maniac:
 Hodnocení:  hvezdičkahvezdičkahvezdička
   Teď v polovině ledna 2012 ještě hra není k dispozici na prodejnách. Očekávání jsou ale veliká. Předpokládá se že hra Diablo 3 bude bomba, no uvidíme, v každém případě už teď lze říci že se jedná o akční RPG :-). Hra se má dostat do prodeje 9.3.2012 není to zatím ale potvrzeno. Když uvedu alespoň co uvádí vydavatel hry: 'Zažijte intenzitu multiplayeru ve hře Diablo III v nové verzi Battle.net s mnohými vylepšeními, aby spojení s vašimi přáteli bylo jednodušší a kooperativní hra více zábavná.' Už se těším na multiplayer a doufám, že hra nakonec nezklame očekávání - to bude ale dost těžké.
   - - - - -
   - - - - -