počítačová hra Battlefield 3

Pokud zde hodnocenou počítačovou hru Battlefield 3 vlastníte, budeme velmi rádi, když zde budete publikovat váš vlastní názor na tento produkt a vložíte vlastní recenzi. Upozorňujeme, že příspěvky jsou moderovány a před jejich zveřejněním je kontrolují administrátoři těchto stránek.
Válečná střílečka - ideální pro více hráčů.

Při hraní Battlefield 3 se ocitnete v roli člena elitní jednotky americké námořní pěchoty, se kterou zažijete adrenalinové akce v Paříži, Teheránu či New Yorku. Díky nejmodernějšímu hernímu enginu Frostbite 2 nabídne Battlefield 3 jedinečné grafické zpracování a vysokou robustnost s propracovanými efekty destrukce, dynamickým zvukem a jedinečnými animacemi postav. Pocítíte svištící kulky a hroutící se zdi, i exploze, které vás přinutí padnout k zemi. Se všemi uvedenými prvky nabídne bojiště dříve nepoznanou interakci a maximálně živé ztvárnění každého okamžiku.

Použitá technologie Frostbite 2 posouvá zpracování animací, nasvícení, destrukcí, měřítka zpracování a zvuku k novým limitům. Díky tomu budete vtaženi do okolního světa smyslově i fyzicky jako nikdy předtím. Užijete si nárazy dopadajících projektilů a výsledky explozí. Zbraně budete využívat v mnoha typech terénu. Úžasný herní systém zaútočí na vaše herní smysly a zprostředkuje vám autentické zážitky vojáka na bojišti, dosud v žánru FPS nepoznané.

Součástí Battlefield 3 je také široké spektrum bojové techniky. Celému balíku dominují nadzvukové vojenské stíhačky a výčet doplňuje rozmanitá pozemní námořní i vzdušná technika. Nebude chybět ani podpora multiplayeru pro až 64 hráčů. Bojovat budete ve známých, ale nepříliš očekávaných lokacích USA, Dálného východu a Evropy. Nebudou chybět prostředí městských aglomerací, stísněných uliček, center velkoměst i otevřená prostranství, vhodná pro nasazení techniky. Užijete si válku v její nepoznané futuristické podobě.
Počítačovou hru Battlefield 3 můžete zakoupit v internetovém obchodě   Obchod

Recenze počítačové hry Battlefield 3:
 Tuto recenzi napsal maniak:
 Hodnocení:  hvezdičkahvezdičkahvezdičkahvezdička
   Moderní válečná střílečka Battlefield 3 má opravdu skvělou grafiku a realističnost. Neustálá akce vás nenechá oddechnout ani na chviličku. Valí se na vás spousty efektů jako výbuchy, exploze, rozkazy, křik a vůbec realistické pozadí válečného pekla. Minimálně 6 hodin si neoddechnete a vystřílíte tuny munice. Nejlepší na této hře je ale skvělý multiplayer. Grafika je zde ještě o poznání lepší a například detaily destrukce prostředí velmi realistické. Není to hra pro slabé nátury. Můžete zde strávit desítky hodin při náročných kooperativních misích, kde body získáváte za všechny užiteční činnosti a nejen za eliminaci nepřítele. Pokud hledáte výbornou hru pro více hráčů, je to hra právě pro vás.
   Skvělý multiplayer.
   Slabší kampaně.