počítačová hra ArmA X: Anniversary Edition

Pokud zde hodnocenou počítačovou hru ArmA X: Anniversary Edition vlastníte, budeme velmi rádi, když zde budete publikovat váš vlastní názor na tento produkt a vložíte vlastní recenzi. Upozorňujeme, že příspěvky jsou moderovány a před jejich zveřejněním je kontrolují administrátoři těchto stránek.
ArmA X: Anniversary Edition je cenově výhodná sada těch nejlepších stříleček z pohledu první a třetí osoby.

V dnes již legendární Operaci Flashpoint je tvým protivníkem Rudá armáda. Nezáleží na tom, zda jsi bojovník za svobodu, elitní voják, pilot či máš jinou hodnost v silách NATO, tvým úkolem je vyhrát. Užij si znovu atmosféru veleúspěšné hry Operation Flashpoint, nejlepší směsi akce, taktiky a strategie, která získala statisíce fanoušků po celém světě. Tato verze obsahuje původní hru Operation Flashpoint i pokračování Operation Flashpoint: Resistance.

V pokračování jménem Arma: Armed Assault na vás čeká detailní rozmanité a živoucí herní prostředí. Děj se odehrává v moderním světě a je inspirován nedávnými událostmi. Hraní je založeno na výcvikových metodách vojáků a záchranářských jednotek po celém světě. V rámci hry na vás čekají střety se širokou paletou nepřátel. K dispozici budete mít širokou paletu zbraní a velký výběr nejrůznějších vozidel, od obrněnců až po letadla. V balení nechybí ani přídavky Combat Operations a Queen’s Gambit.

ArmA 2 je plnohodnotné pokračování vojenské simulace (Armed Assault). Odehrává se v blízké budoucnosti, v roce 2009, ve fiktivní postsovětské republice Chernarus. Budete tam vysláni coby členové jednotek United States Marine Corpse Force Recon, abyste se postarali o stabilizaci situace a zabránili dalším ztrátám na životech civilistů. ArmA 2 je postaveno na poslední generaci technologie. Oplývá dobře známými vlastnostmi, jako je rozlehlý herní svět, extrémně detailní moderní jednotky, zbraně, vehikly či letecké síly.

Vedle singleplayeru samozřejmě dojde i na multiplayer s bohatými možnostmi nastavení. Většinu času budete mít po ruce pětičlennou skupinku vojáků, mezi nimiž můžete libovolně přepínat. Důležitou roli pro americkou námořní pěchotu sehraje AVV (Amphibious Assault Vehicle) a jeho adaptivní schopnosti často využijete. Naopak Rusové dostanou do vínku moderní tanky jako je T-90, méně pancéřovaný, ale pro vodu uzpůsobený BMP-3, osmikolové APC BTR-90 a protiletadlovou Tungusku-M1. Z letectva na americké straně přibude transportní C-130J Super Herkules, útočný F-35 Joint Strike Fighter a u Rusů to bude například vrtulník Mil Mi-24, který byl jakousi ikonou Operace Flashpoint a zde se vrací.

Operation Arrowhead nabídne nový konflikt v oblasti Zeleného moře. Koaliční síly vedené americkou armádou zašlou své jednotky do vymyšlené země Tákistán (obdoba Pákistánu našeho reálnem světě - takže si užijeme válku, kterou prožívají naši vojáci i nyní), kde se musí rychle pokusit obnovit mír a zabránit dalšímu bezuzdnému zabíjení civilních obětí.

Vejděte do nového, vizuálně dokonalého prostředí kopců střední Asie, ve které bude operace Arrowhead poskytovat ještě realističtější akci v neuvěřitelné svobodě pohybu a taktiky. Hráči se v průběhu hry ocitnou v různých rolích členů americké armády - od pěšáků, speciálních agentů až po piloty či posádky obrněných vozů. Konečně si tedy užijeme i něco jiného, než jen roli pěšáka, což překonává jednu z největších nevýhod základní hry ArmA 2. V balení naleznete také kampaň s britskými vojáky s názvem British Armed Forces a další přídavek Private Military Company, ve kterém se stanete členem žoldáků soukromé agentury.

Parametry a specifikace:

Vlastnosti:
Žánr: akční (third a first person střílečka)